Bezorgen

De levertijd is doorgaans 24 uur na ontvangst van de betaling. Deze levertijden gelden als indicatie, het kan voorkomen dat een product net uit voorraad is geraakt. Bij een langere levertijd wordt er contact met jou opgenomen over de termijn waarop we de bestelling kunnen leveren.

Veelgestelde vragen over bezorgen

Wat zijn de verzendkosten?

Bij HDMI-VGA.nl rekenen wij geen verzendkosten door aan de klant! Het versturen van het poststuk is voor jouw dus helemaal gratis. Jouw bestelling wordt verzonden door PostNL.

Ik heb betaald, maar geen bestelling ontvangen. Wat moet ik doen?

Neem in dat geval telefonisch contact op via tel. 085 – 060 8899 (bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 10:00-16:00 uur) of per e-mail (info@actiekabel.nl). Wij helpen u graag verder.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?

In het geval dat je op een werkdag voor 12.00u besteld, wordt jouw bestelling nog dezelfde dag ingepakt en meegegeven aan de bezorgdienst. Doorgaans wordt het product binnen 24 uur bezorgd. Het kan echter voorkomen dat het langer duurt om de bestelde producten te leveren. Je krijgt dan de artikelen die niet voorradig zijn zo spoedig mogelijk toegezonden. Als je vragen hebt over jouw bestelling kan je met onze klantenservice contact opnemen via tel. 085 – 060 8899 op maandag tot en met vrijdag van 10:00-16:00 uur of per e-mail (info@actiekabel.nl).

Waarom is mijn product nu opeens niet op voorraad?

Soms gebeurt het dat een andere klant tegelijkertijd een bestelling plaatst voor een product dat jij ook wilt aanschaffen, waardoor er te weinig producten in het magazijn liggen om direct te leveren. Mocht dit gebeuren dan stellen wij jou hier tijdig van op de hoogte. Wij zullen het product zo spoedig mogelijk naar jou verzenden.

Hoe gaat de procedure als ik een verkeerd adres heb doorgegeven?

Indien het artikel dat u besteld heeft al verstuurd is naar een door u foutief opgegeven adres moet onze klantenservice wachten totdat het door PostNL aan ons wordt geretourneerd. Hierna kunnen we het opnieuw naar u toezenden naar het juiste adres. De te maken verzendkosten (postzegels) voor deze tweede zending zijn niet inbegrepen. Het bedrag dat u hiervoor aan ons dient over te maken zijn afhankelijk of u een of meerdere kabels heeft besteld. Onze klantenservice verstrekt u als dit van toepassing is de juiste betaalgegevens en verstuurd de bestelling zo spoedig mogelijk.

In het geval u direct na het plaatsen van de bestelling er achter komt dat u een foutje heeft gemaakt bij het invullen van de adresgegevens kunt u ons het beste bellen op tel. 010-8700274 en/of mailen op info@actiekabel.nl.