Veelgestelde vragen

1) Bestellen

Ik wil mijn bestelling annuleren?

Het kan gebeuren dat je een aankoop wilt annuleren. Het volgende is hierbij belangrijk voordat wij jouw geld kunnen retourneren.

  • 1. Stuur een e-mail inclusief ordernummer naar info@actiekabel.nl
  • 2. Orders die al verwerkt zijn, kunnen niet geannuleerd worden.
  • 3. Na het annuleren van jouw bestelling ontvang je een bevestiging via de mail. Wij streven ernaar het betaalde bedrag binnen 14 dagen terug te storten op jouw betaalrekening.
Wat is de geldigheid van prijzen en aanbiedingen?

Prijzen en aanbiedingen zijn onderhevig aan verandering. Acties gelden tot het verstrijken van de actieperiode, waarna de ‘normale’ prijs weer gehanteerd wordt. Uiteraard blijft de prijs die vermeld werd op het moment van bestellen geldig voor reeds geplaatste bestellingen. Alle aanbiedingen zijn geldig zolang de voorraad strekt.

2) Verzending & Levering

Wat zijn de verzendkosten?

Jouw bestelling wordt kosteloos verzonden!

Ik heb betaald, maar geen bevestiging ontvangen. Wat moet ik doen?

Neem in dat geval telefonisch contact op met ons via 085 – 060 8899 op maandag tot en met vrijdag van 10:00-16:00 uur of per e-mail info@actiekabel.nl

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?

In het geval dat je op een werkdag voor 12.00u besteld hebt wordt de bestelling nog dezelfde dag verwerkt. Veelal ontvang je de bestelling binnen één dag. Het kan echter voorkomen dat het langer duurt om de bestelde producten te leveren. Je krijgt dan de artikelen die niet voorradig zijn zo spoedig mogelijk toegezonden. Voor vragen kan je contact opnemen met onze klantenservice via tel. 085 – 060 8899. Zij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 10:00-16:00 uur of per e-mail info@actiekabel.nl

Waarom is mijn product nu opeens niet op voorraad?

Soms gebeurt het dat een andere klant tegelijkertijd een bestelling plaatst voor een artikel waardoor het uitverkocht raakt. Met onze grote voorraad zal dit niet vaak voorkomen, maar als het gebeurt nemen we hier tijdig contact over op. Wij zullen het product zo spoedig mogelijk naar jou toezenden.

3) Betalen

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Betalen kan op verschillende manieren. Je kunt betalen met iDEAL, PayPal en overboeking. Nadat de betaling binnen is zal de bestelling geplaatst worden.

Hoe snel wordt mijn geld teruggestort?

Bij het retourneren van een product streven wij ernaar om binnen 14 dagen het betaalde bedrag terug te storten op jouw rekening.

Kan HDMI-VGA.nl garanderen dat betalen met iDEAL echt veilig is?

iDEAL betalingen zijn online banktransacties die plaatsvinden in een zwaar beveiligde bankomgevingen. De beveiligingstechnieken voldoen aan strenge eisen. Dit betekent dat betalen met iDEAL net zo veilig is als internet bankieren.

Kan ik een iDEAL betaling terugdraaien?

Een iDEAL betaling valt niet terug te draaien nadat deze is verwerkt. Tijdens het betaalproces krijg je het verzoek om akkoord te geven voor een betaling aan HDMI-VGA.nl. Nadat dit is geaccepteerd, is de bestelling een feit en kan de betaling niet meer ongedaan worden gemaakt. Het is echter wel mogelijk de bestelling te annuleren en de betaling door ons terug te laten boeken.

Kan ik in termijnen betalen?

Tot op heden is het niet mogelijk in termijnen te betalen.

iDEAL werkt niet?

HDMI-VGA.nl maakt gebruik van de betaaldienst iDEAL om betalingen te verwerken. HDMI-VGA.nl is voor deze dienst zelf niet verantwoordelijk. Mocht er iets mis gaan met jouw betaling, dan verwijzen wij je door naar de desbetreffende bank.

Ik wil een kopie van mijn factuur?

Nadat je besteld hebt wordt het mogelijk om zelf de factuur uit te printen en/of online in te zien via jouw eigen account op HDMI-VGA.nl Heb je geen beschikking over een printer en toch behoefte aan een factuur? Dan hoeft je slechts te wachten op de bezorging van de bestelling. Bijgevoegd in het pakket zit ook de factuur en paklijst. Mochten er toch specifieke vragen zijn over de factuur dan kan je altijd contact met ons opnemen. Stuur jouw verzoek per e-mail naar info@actiekabel.nl of bel naar onderstaande telefoonnummer: 085 – 060 8899.

Ik heb een kortingscode, waar kan ik die invullen?

Kortingscodes kan je invullen tijdens het afrekenproces. De korting wordt automatisch verrekend met de bestelling. Het kan het geval zijn dat de kortingscode die je hebt bemachtigd reeds verlopen is. In dat geval ontvang je geen korting op de aankoop.

4) Retourneren & garantie

Mijn bestelling voldoet niet?

Vervelend dat uw bestelling niet naar behoren is geleverd. Wij raden u aan contact met ons op te nemen om een passende oplossing te vinden.

De kleur / maat van mijn bestelling is niet juist. Ik wil het artikel graag omruilen?

Als het blijkt dat je een artikel hebt ontvangen met de verkeerde maat of kleur is het mogelijk het om te ruilen voor een andere exemplaar. Neem hiervoor contact op met de klantenservice. Zij helpen jou het juiste exemplaar te bemachtigen.

Hoe lang is de periode waarin ik kan retourneren?

Je kunt binnen 30 dagen jouw product retour sturen. Hoe je dit moet doen kan je lezen bij “Wat moet ik doen om producten te retourneren?”

Wat moet ik doen om producten te retourneren?

Je hebt het recht om jouw bestelling te herroepen tot 14 dagen na de dag van ontvangst van de bestelling, bij HDMI-VGA.nl hebben wij deze termijn verlengt tot 30 dagen. Hieronder wordt uitgewerkt hoe het herroepingsproces bij HDMI-VGA.nl verloopt en welke voorwaarden hierbij gelden.

Om van het herroepingsrecht gebruik te maken, dien je de volgende stappen te doorlopen:

  • 1. Stuur een e-mail naar info@actiekabel.nl met jouw retouraanvraag.
  • 2. Vermeld je bestelnummer in de e-mail, anders kunnen wij jouw retouraanvraag niet in behandeling nemen.
  • 3. Je ontvangt daarna van ons een retourformulier, die je ingevuld bij de retourzending in de doos sluit. Naast het retourformulier voeg je ook een kopie van de pakbon bij de retourzending toe. Hier staat jouw bestelnummer op vermeld.

De te retourneren producten dienen geen gebruikssporen te bevatten, en moeten schoon en onbeschadigd zijn. Verpak de producten altijd in de originele verpakking en alle daarbij behorende documentatie, snoeren e.d. Indien retour gezonden producten niet voldoen aan deze eisen, kan HDMI-VGA.nl een redelijke vergoeding in mindering brengen op het terug te betalen bedrag.

Er van uitgaande dat het product naar behoren is geretourneerd kunnen wij binnen 14 dagen na ontvangst de door jou betaalde bedragen terugstorten. Terugbetaling van het aankoopbedrag zal inclusief de verzendkosten van de heenzending zijn.

Heb ik garantie?

Natuurlijk geniet je garantie! HDMI-VGA.nl staat in voor de deugdelijkheid en bruikbaarheid van de aangeboden producten. Op alle producten, aangeboden in onze winkel, waarvoor geen garantieregeling vanuit de betreffende fabrikant geldt, wordt standaard minimaal 1 jaar garantie gegeven onverminderd de wettelijke rechten omtrent garantie en conformiteit. Uitgesloten van deze garantieregeling zijn normale gebruiksslijtage, gebreken veroorzaakt door verkeerd gebruik, van buiten komend onheil (waterschade, laten vallen, blikseminslag e.d.) of gebruik zonder de gebruiksinstructies in de betreffende handleidingen in acht te nemen.

Om een beroep te doen op de garantie, dien je de volgende stappen te doorlopen:

  • 1. Stuur je verzoek naar info@actiekabel.nl of bel naar telefoonnummer: 085 – 060 8899.
  • 2. Vermeld je bestelnummer.
  • 3. Per e-mail ontvang je van ons binnen 48 uur antwoord op jouw vraag.

Als een garantieregeling van de betreffende fabrikant geldt voor een besteld product dan wordt deze nader uiteengezet in de garantie documentatie geleverd bij het product. Voor het inroepen van rechten onder dergelijke fabrieksgarantie raden we je aan eerst contact met ons op te nemen.

De bovenvermelde garantieregelingen laten jouw overige rechten op grond van de wet uiteraard ongemoeid.

Hoe snel wordt mijn geld teruggestort?

Mocht er na de verwerking van de retourzending een tegoed ontstaan, dan ontvang je hierover bericht en streven wij ernaar het bedrag binnen 14 dagen terug te storten op jouw rekening.

5) Persoonlijk account

Ik ben mijn wachtwoord vergeten?

Als je je wachtwoord bent vergeten kan je door te klikken op “wachtwoord vergeten?” een e-mail ontvangen met jouw inloginformatie. Het kan voor komen dat de mail met het wachtwoord aankomt in de spambox. Als je dus geen mail ontvangt kan het verstandig zijn te kijken of het bericht is geplaatst in de spambox. Hieronder vind je een uitleg van de 3 meest voorkomende email programma’s.

Outlook:

Aan de linkerkant zie je onder “alle email items” de map “ongewenste email” staan. Als je daarop klikt kan je de email zien die niet door de spam instellingen in de inbox komt.

Gmail:

Aan de linkerkant van Gmail vind je alle mappen die je hebt aangemaakt. Hier moet ook de map “spam” bij staan. Het kan voorkomen dat je onderaan op het tab moet klikken om alle overige mappen te openen om de map spam te vinden.

Hotmail:

Aan de linkerkant van Hotmail zie je onder het kopje “mappen” de map “ongewenst” staan. Hier kan je waarschijnlijk de mail vinden met het wachtwoord.

Wachtwoord vergeten?

Wachtwoord vergeten en je maakt gebruik van een nieuw e-mailadres? Dan raden we je aan een e-mail te sturen naar info@actiekabel.nl met daarin jouw persoonlijke gegevens (naam, oude email adres en eventueel een ordernummer van een oude bestelling) Dan kunnen wij het email adres wijzigen naar jouw nieuwe email adres en een nieuw wachtwoord toesturen.

Ik wil mijn gegevens veranderen?

Als je ingelogd bent dan kunt onder het tabblad “accountgegevens” je gegevens wijzigen.

Ik wil mij afmelden van de nieuwsbrief?

Je kunt je gemakkelijk afmelden voor de nieuwsbrief door onderaan het mailtje te klikken op “afmelden nieuwsbrief”. Let op! Het kan voorkomen dat je van ons meerdere nieuwsbrieven ontvangt. Wilt u zich voor alle mailings uit schrijven, dan zal dit per maillijst afzonderlijk moeten gebeuren.

6) Klachten, vragen of een goed idee?

Heb je een klacht, vraag of wil je een leuk idee met ons delen dan kan je het volgende doen om ons te bereiken:
  • 1. Stuur je klacht, vraag of opmerking per e-mail info@actiekabel.nl Op elke e-mail ontvang je binnen 2 dagen antwoord.
  • 2. Bellen kan naar: 085 – 060 8899. Bereikbaarheid: van maandag t/m vrijdag van 10:00 tot 16:00.